zondag 15 maart 2015

Concert: Katy Perry

Maandagavond ben ik naar Katy Perry geweest met mijn zus en een vriendin van mijn zus! Het was echt héél erg onverwachts dat ik ineens mee ging want de zaterdag ervoor kreeg ik een appje van mijn zus met erin: ''hey, heb je maandagavond wat te doen? kom je anders mee naar Katy Perry?''
Natuurlijk zei ik ja! Niet dat ik echt super fan van haar ben maar ze kan wel erg goed zingen en ze heeft een paar leuke liedjes zoals: Dark Horse, E.T., Roar en Firework!


Ik werd rond een uurtje of 17:00 opgehaald en toen gingen we door naar een restaurant aan de snelweg omdat we nog niks hadden gegeten. Ik had een lekkere hamburger met patat en salade genomen. Er was daar ook een Starbucks en ik kon het niet laten om een frappuccino te nemen met caramel want oh, die zijn toch eens lekker. Eigenlijk wou ik een Pumpkin spice latte nemen maar het was best wel warm dus dacht ik nee.


Het concert zelf was erg goed, je zag beelden op het scherm en het beeldscherm was in een driehoek. Ze vloog ook een paar keer door het ZiggoDome. 1x met een soort van vleugels, 1x met ballonnen en 1x dat ze op een schommel zat! Ik had staanplaatsen en wij stonden redelijk voor aan want het podium was in een soort driehoek dus kwam ze erg dichtbij! Helaas waren er mensen die erg lang waren dus zagen we soms nog steeds niks omdat ze met hun telefoontje aan het filmen waren.

Hier een aantal foto's van het concert:





















2 opmerkingen:

  1. Heey, naamgenoot!
    Ik vind je blog echt heel gaaf, en ook leuk dat je hierover hebt geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat vet dat je erbij was! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Isabella