donderdag 19 maart 2015

Schoenenstash

Ik dacht er eens aan om een schoenenstash blogpost te maken! Iemand vroeg er naar dus dacht ik hey waarom niet eigenlijk? Ik vind dat ik best veel schoenen heb namelijk 6 paar. Eigenlijk 7 maar 1 paar draag ik eigenlijk nooit.



 Deze schoenen draag ik eigenlijk niet heel vaak, alleen wanneer ik korte dagen heb op school omdat ze namelijk erg hoog zijn (15 cm) en ze een beetje moeilijk lopen. Ik heb ze bij de Primark gekocht voor 25 euro!



Deze schoenen heb ik van een vriendin gekregen omdat ze ze niet meer droeg. Ik heb ze zelf ook maar 2x gedragen en ze staan al 2 jaar in mijn kast! Dit zijn Docter Martens.


Deze schoenen draag ik bijna elke dag wat je ook wel kan zien. Dit zijn plateau hakken van de H&M. Ik weet niet of ze er nog zijn want ik heb ze in oktober gekocht anders moet je even kijken op de site. Ik krijg heel erg vaak de vraag of ze niet irritant lopen, nou nee. Ze lopen goddelijk.


 Dit zijn creepers. Ik draag ze niet heel vaak omdat ik met mijn voet er vaak uit stap wat erg irritant is. Verder zijn ze wel erg mooi!

 En nu mijn andere Docter Martens! Deze lopen erg fijn maar helaas is de voorkant een beetje beschadigd. Deze heb ik gekregen voor mijn verjaardag in 2013 en zoals je ziet zien ze er nog best goed uit.

 En nu deze. Dit zijn Nike Roshe Run. Ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag in 2014. Ik liep er echt elke dag mee maar nu gebruik ik ze alleen om te sporten! Ze lopen erg lekker maar worden wel snel vies.



1 opmerking:

Copyright © 2014 Isabella