zaterdag 18 april 2015

Review lipstick MAC Diva

Hey! Vandaag heb ik een review voor jullie namelijk een lipstick van MAC: Diva.
Vorig weekend (12 april 2015) was ik langs de Douglas gegaan en had ik MAC Diva gehaald want die wou ik al erg lang.




 
Dit is hem dan! Hij lijkt op het eerste zicht best wel bruin achtig (op de camera totaal niet) maar hij valt echt anders! Wat ik wel jammer vind en wat me gelijk opviel dat er weinig product zit in de lipstick hulzen. Deze lipstick heeft een matte finish dus dat betekent dat hij matt opdroogt.

Zo ziet hij eruit op mijn hand. Hij ziet er op de camera diep rood uit maar ik vind hem meer naar de bruine kant neigen wat ik totaal niet erg vind maar hij is heel mooi! Het duurt wel even voordat hij matt opdroogt maar daar heb ik het geduld voor!


Zo ziet de lipstick eruit op mijn lippen. Zoals je ziet trekt hij best wel in de lijntjes maar als hij matt is opgedroogd valt dat reuze mee! Wat ik wel erg jammer vind is dat als de lipstick matt is opgedroogt voelt het heel stroef aan en wil je eigenlijk de lipstick weer bijwerken maar hij blijft echt goed zitten maar hij korrelt wel erg en dat is jammer. Ik ben echt verliefd op deze lipstick!


Dit was het dan weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

2 opmerkingen:

  1. Ik wilde deze onwijs graag laatst toen ik bij MAC was, maar ik heb 'm toen niet gekocht en nu heb ik spijt. Echt een hele mooie kleur! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Isabella