maandag 13 april 2015

Shoplog 12'04'15

Heeya! Ik heb een mini shoplog voor jullie. Ik heb echt super leuke dingetjes gekocht gister waar ik heel blij mee ben maar het zijn niet veel dingen.

Ik ben naar de stad geweest in Rotterdam met een vriendin en ik moest als eerst even langs MAC om een lipstick te halen en toen gingen we naar de Monki, H&M en nog veel meer winkels.








 
 
Als eerst gingen we naar de Monki en ik zag gelijk een leuk shirtje hangen namelijk een croptop! Het word weer lekker weer dus dat betekent croptop tijd! Ik had hem voor 10 euro gekocht en hij zit super fijn. Wat ik wel jammer vind is dat ze onderkant van het t-shirt opkrult zoals je misschien kan zien op de eerste afbeelding.

 

 Dit shirtje is ook van de Monki en ik vond hem ook super leuk! Eerst twijfelde ik maar daarna vond ik hem echt leuk. Hij kost ook 10 euro en bij deze merk ik dat het onderkantje niet opkrult. Misschien zien jullie het al op de eerste afbeelding namelijk dat er een rood vlekje op zit. Ik zag het eerst niet maar de kassasier wel en hij zei: Ik zal wel even een ander voor je pakken! Maar ze hadden de maat M niet meer dus kreeg ik wasgarantie. Dat houd in dat als de vlek er niet uit gaat dat ik hem binnen 30 dagen mag ruilen!



 Deze superleuke schoenen heb ik gehaald bij de H&M voor 35 euro!
Ik vind de detail aan de voorkant erg leuk. Ze lopen best fijn ookal zit er een hak want het zijn plateau hakken!  Wat wel een minpuntje is dat de schoenen een beetje snijden bij mijn enkels maar als ik er gewoon lage sokken in draag valt dat wel mee!



Yes yes yes! Eindelijk heb ik hem dan! MAC Diva! Wauw wat ben ik blij met deze lipstick! Hij heeft wel wat gekost namelijk 19,50. Ik zeg er niet teveel over omdat ik er een review over ga schrijven maar hij is super fijn, mooi en blijft lang zitten!


Binnenkort komt er een review van MAC Diva lipstick en een Outfit of the day!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Isabella